Tävling på kitsch.se!



Idag startar vår fantastiska tävling "Hitta flamingon!". Flamingon smyger runt och gömmer sig på kitsch.se. När du hittar honom får du svara på en enkel kunskapsfråga. Har du rätt är du med i utlottningen av ett kitschpaket värt 200 kronor!
Passa även på att tävla på söndagar då priset är värt 1000 kronor!

Vinnaren kommer varje dag att presenteras här på bloggen.

Jag ska ge er en fösmak på hur en av frågorna ser ut, den här kommer imorgon:
I vilken film såg man en hamburgertelefon?
1. The Holiday     
2. Juno        
3. Det sjunde inseglet


Vad kan det vara? Om du vet svaret har du chansen att få en tidig julklapp!

Lycka till nu
kitsch.se

Kommentarer
Postat av: S

när får man reda på vem som vann dagens tävling?

mvh S

2009-11-01 @ 23:16:29
Postat av: Linus på Kitsch.se

Eftersom tävlingen pågår fram till midnatt kommer vinnaren att presenteras dagen efter här på bloggen. Vinnaren är nu utsedd, vi väntar bara på svar från honom/henne innan vi kan publicera resultatet!

2009-11-02 @ 09:25:50
Postat av: Jenny / Jema Rose

Kul tävling, hoppas att jag vinner nån dag!



: )

2009-11-03 @ 11:55:21
URL: http://jemarose.blogspot.com
Postat av: Johanna

Hej tänkte bara kolla. I och med att man anger en kompis' mejladress, får denne tips om tävlingen då? Har nämligen angivit en av mina kompisar vid varje gång jag tävlat, men de har inte fått något mejl. Tänkte bara så att mina tävlingssvar kommit fram eller om dessa kommit bort liksom mejlet. :)



Roligt initiativ med tävlingen förresten! Jag och min sambo sitter som klistrade varje dag och letar flamingon!



Mvh /Johanna

2009-11-04 @ 00:31:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0