Jag älskar min balkong

Min balkong har i år fått en ny look. Blommor av olika slag och i olika färger.  Mönstrade kitschiga blomfat.

Afrikanska plastmattor. Granna kuddar, duk på bordet och en indisk filt hängd över stolsryggen.

Balkongen är min lilla oas. Jag älskar att sitta på den och titta ut över koloniområdet. Jag fikar och äter på

balkongen. Jag umgås med mina vänner. Jag läser. Jag mediterar. Och jag trivs med det lite mer ombonade

och färgglada.

Och på min balkong får de få av mina vänner som fortfarande röker utöva sina laster. Jag har en fantastisk

"snurraskkopp" i kristall. Fimpen och lukten stängs in i askkoppen som till och med är vacker.

 på Kitsch.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0