Mickaela Johansson: Nyinköpt till babyn


Var och lunchade med en gammal jobbarkompis idag, hur mysigt som helst. Givetvis så tänkte jag att jag för en gångs skull skulle vara lite nyttig, så jag tog en salladsbuffé, medans Elin körde på en pizzabuffé, och gud vad jag ångrar nu att jag inte tog pizzabuffén, salladen var inte de minsta god, men men, man lär sig av sina misstag.

Efter det kände jag min så illa tvungen att shoppa upp mina pengar på kläder på Gina, jag måste ju ha någonting att växa i nu, det blev ett par svarta leggings med gulddragkedja längst ner, en lång varm och mysig kofta som går ner under rumpan, mys pys, sen blev det ett leopardmönstrat linne också. Najs vart det.

Efter shopping till mig själv fick jag givetvis ett ryck och gick och köpte en jätte mysig overall till min lillplutt. Jag tänkte att det kommer behövas efter som babyn kommer i januari, och då lär det ju vara en aning kallt, så den köpte jag för en billig peng. Sen var det slutshoppat för min del, för nu är det dags att spara på pengarna med tanke på att det lär gå åt sen.

--
Mickaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0