MAT & PLAST


Mina slantar lägger jag på variation i maten, med mycket grönt och krydda. Kärlek vid matbordet!

 

Vad starka vi skulle kunna vara om alla jobbade tillsammans och tog hand om jorden... Ta hand om kroppen, och se enkelheten. Vi kan leva här. Du & jag, vi behöver inget mer än kärlek! Mat & kärlek. Gärna många små rätter på färgglada fat i plast.

 

Jag älskar mat, vill lägga ner all den tid jag behöver för att laga och äta den tillsammans med dom jag tycker om. Bra mat och morgongymnastik. Rensa bland alla intryck, gör det du brinner för och ha kroppen i fokus!

 

 

 

Här är min för tillfället absoluta älsklingsrätt:

 

Brutet jasminris med enkel panerad fisk, helst tilapia. Finhackad vitlök blandad med en klar vinäger, gärna risvinäger. Hemodlad chili, böngroddar, lime och skivad gurka. Och gärna ett stekt ägg på toppen med lös gula :)

 

 

/Anna Malin


Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Jag råkade snubbla in på din blogg av en ren slump och jag har läst några av dina inlägg - det märks att du gillar att blogga :)

2011-07-20 @ 05:09:21
URL: http://smsalåna.nu
Postat av: Malin

:) Kolla gärna på min & min systers blogg http://maximumtaste.wordpress.com/malin/

2011-08-15 @ 14:25:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0