Den lilla världen, och den stora världen...


Jag drömmer om bara ben, och allt jag äger i en ryggsäck...

Tvillingsjälar.

Tillfällen i livet när man möter någon att visa sig själv för, och visar vem man vill vara.

 

Jag ska lägga alla mina anteckningar i en kappsäck,

en sådan som min morfar hade... Hans var fylld med stenar, och jag fick titta i den ibland.

 

Spara alla mina drömmar, tänka alla mina tankar.

Vara ensam i huvudet... Konversation. Tystnad.

 

Jag vilar i en skog, och vaknar upp på en helt annan plats.

 

/Anna Malin


Kommentarer
Postat av: kjelle

låter skönt det du.tystnaden i skogen

2011-03-15 @ 14:02:22
URL: http://www.nettoapoteket.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0