Mathilda Järlmo: 30 års kris?


Iår fyller jag 30år!? Kommer ni ihåg vad vi tyckte om "dom" som var 30 när vi gick i skolan, dom var gamla!

 

Nu är jag snart där, och det känns ganska ok måste jag säga, jag vet inte exakt vad en "30års kris" är men jag antar att det har att göra med att man inte hunnit med allt man "ska" göra? Man kan konstatera att siffran 3 är cursed, siffran 13 är ju ett oturs nummer, inte tänkte man så mycket på siffrorna man fyllde innan 30, tvärtom då såg man fram emot att bli äldre.

 

Eller är "30 års kris'" att man bara helt plötsligt börjar prata ganska mycket om åldrar över lag? Att man gillar att vara nostalgisk? Eller att man blir ganska nöjd och måste berätta för sina nära och kära, att dom frågade efter leg på systemet eller på ICA när man köpte snus till mannen eller när dom frågar hur gammal man är när man köper en buss remsa?

/Mathilda Järlmo


Kommentarer
Postat av: malena

åh!! jag blir helt lycklig!

2010-01-14 @ 20:16:25
Postat av: Anonym

trevlig blogg du har!

2010-08-10 @ 10:47:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0