Färggladast på Formex?

För några veckor sedan gick Formex av stapeln på älvsjömässan här i Stockholm. För er som inte vet är Formex Nordens största designmässa enbart för fackfolk. Hundratals företag tävlade om att locka in kunderna i den sina mer eller mindre innovativa montrar.

 

Och vilka hade den färgladaste montern? Inte så svårt att gissa om man någon gång varit inne på vår hemsida. Jag ska inte uttala mig om den var snyggast, det är upp till var och en, men glad blir man! Eller vad säger ni om knallrosa golv, rosa-blom-fågel-mönstrad tapet, rosa champagne, rosa-mönstrad skylt samt en miljon små produkter i alla färgskalor. Tror även att vi tog hem segern i den prestigefyllda tävlingen: flest antal produkter på 48 kvadrat.

 

Sammantaget var det en lyckad mässa, vi drog mycket folk (vilket ju iof inte är så konstigt!). Vi hade även mycket nya produkter som uppskattades av besökare och pressfolk.  Dessutom tycker i alla fall jag att det är roligt att få komma och träffa lite folk. Sitter man på samma kontorsstol, vid samma dator, 7,5 av dagens 8 arbetstimmar 5 dagar i veckan är det kul med lite variation. Jag ska dock inte hymla om att det är slitigt eftersom man jobbar extra långa dagar en hel helg, att somna på söndagen var inte det svåraste jag gjort.

 

På lördagskvällen var vi även på ”nobelfest”, men mer om det senare!

Kitsch.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0