Tisdagens vinnare 24/11: Emelie Söderström!


Tisdagens 200-koronorspaket skickas ner till malmö och Emelie.

"Woaah! Det bästa av priser mitt i de tyngsta av pluggvåndor man kan tänka sig! Blev ännu mer förvånad när siffran TVÅTUSEN kronor mötte mina trötta ögon, men ganska snabbt förstod jag att det nog var en felskrivning från avsändaren. Hur som haver, vad gör en nolla mer eller mindre? Kitshiga prylar från Kitsh gjorde denna dag lite mer lysanade än innan. Jag tackar och bockar å mitt djupaste och ser med glädje fram emot detta överraskningspaket!

Tjingenling/ Emelie"

 

/Kitsch.se

Kommentarer
Postat av: Pärtan

Oj, Kanske världens mest värdiga vinnare, men hur gick det till egentligen?



/p

2009-11-26 @ 01:54:49
Postat av: Linus på Kitsch

Det gick helt enkelt till så att hon svarade rätt på frågan på kitsch.se och sedan vann vår utlottning!



/Linus

2009-11-30 @ 13:14:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0