Ny svensk disktrasa!


Först när Annika la fram idén om en Victoria & Daniel disktrasa för ett tag sedan så var det ingen i Kitsch personalen som nappade.
Men till slut blev den av! När man står på sig här på kontoret så blir det resultat!
Jag och vår alldeles egna designinspiration Tina Johnson knåpade ihop ett fantastisk tryck.
När vi fick prototypen så visste jag inte om jag skulle skratta eller gråta. Den är så smaklös att man dör men ändå så romantisk och somrig! Så underbart svensk! Nu älskar jag den!

Så idag, lagom till sommaren, fick vi in den på lager. Svenskdesignad, Sverigeinspirerad och tryckt i Sverige. Mer svenskt än så kan det ju bara inte bli!

Vill du också ha en Vickan & Daniel-trasa som livar upp i köket?!
För det kommer garanterat jag ha!
på Kitsch.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0