Alla pratar om Victoria och Daniel-disktrasan



Expressen 12 juli

Nu är Victoria & Daniel-disktrasan aktuellare än någonsin! Det har skrivits spaltmeter om trasan i alla de stora dagstidningarna. Huvudsakligen om vilken succé den blivit då den går hem i Sveriges alla hushåll. Jag tror att succén beror på att den passar alla, den fungerar både som ett skämt och som en hyllning. Jag ska i alla fall ge bort en både till min superrojalistiska mormor (vars favorittavla är en autograf från kungen och Silvia) och till min moderata kompis (som praktiskt vill avrätta hela kungahuset och utnämna sig själv till president).

Det har även spekulerats en del huruvida vi har rättigheter eller inte till bilden. Ni kan dock vara helt lugna, bilden är ritad av oss och således fullt laglig att använda i kommersiellt syfte. Om hovet skulle komma springande och anklaga oss för brott mot upphovsrättslagen står vi beredda med lagboken i högsta hugg!

Ni som suttit hemma med abstinens senaste 2 veckorna när disktrasan varit slut på lager (vi var oförberedda på denna uppmärksamhet nu i sommar) kan nu slappna av. Vi skickade hem tryckeripersonalen från sin semester och väntar nu en ny leverans som dagarna.

Slutligen, kom ihåg att: All PR is good PR!

 
Några av tidningarna som disktrasan figurerat i.
på Kitsch.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0