Mickaela Johansson: Älskar rosa


Hej allihopa!

Detta är mitt första inlägg som jag skriver här i Kitschbloggen, spännande. Jag har länge älskat Kitsch och alla deras underbara, härliga prylar så när de frågade mig om jag ville gästblogga för dem i augusti månad så blev jag givetvis superglad. Tänk vilken ära!

Nu under sommaren har jag tyvärr inte vart inne och kikat i webbshoppen så mycket, jag har helt enkelt inte hunnit, men bara för några dagar sedan var jag inne och kikade i hopp om massa nya kitschiga och läckra prylar, och ja, såklart så har det kommit in en hel bunt med söta saker. Jag absolut älskar alla nyheter, kunde jag så skulle jag beställa hem precis allt. Och så mycket rosa, jag som älskar rosa. Jag klickar mig in i Kitschshoppen och blir helt bländad av rosa, för mig är det nästan som att sitta och internetshoppa i himmelen. Underbart!

Det här var mitt första inlägg i Kitschbloggen, men absolut inte det sista. Hoppas ni alla fina människor där ute har haft en härlig sommar, det har jag iallafall.

/Mickaela missvalentine.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0