En massa tankar


Jag har börjat tänka en del på hur jag vill inreda vårat barns rum, redan :P haha. Jag funderar över mycket i tidigt stadie. Jag älskar ju rosa, men blir det en flicka så vill jag nog ändå inte ha allt för mycket rosa, utan lite mer neutrala färger, endast en färg kan ju bli lite trist i längden. Blir det en pojk så blir det nog samma där, inte för mycket blått. Många inreder ju säkert efter barnets kön, flicka=rosa, pokje=blått. Men man behöver ju faktiskt inte göra så, det är så ute tycker jag om jag får säga det själv, då är det ju verkligen snyggare om man har nått som passar både flicka och pojke =) eller hur? jaja. Det är ju ett bra tag kvar innan man måste börja tänka på det iof, men ändå lite smått kul att förbereda sig lite på vad man vill ha. Just det, MYCKET vitt och ljust, det är ett måste. Har man för mycket mörkt så blir man ju bara nedstämd.

Namn har vi såklart börjat fundera på nu också. Men jag vet inte om jag ska avslöja det ännu ;) det blir mer spännande om man kan hålla det lite hemligt. Dock så vet redan hela min släkt vad vi har valt. Äsch, vi funderar på William om det blir en söt lite pojke, och Nova om det blir en liten flicka. Sen får man väl komma på några fler så man har lite att välja på, för det är ju inte alls säkert att de namnen vi har nu passar när barnet väl kommer.

Hur som helst, snart har man gått halva tiden :) redan vecka 17 nu ju. Spännande.

Jag måste också berätta för er vilken låt jag ska spela för min lillfis nu när h*n ligger i magen och värmer sig, Molly Sandén med Hallelujah. Otroligt fin låt. Längtar mer än något annat när jag hör den låten.

Kisses

--

Mickaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0